Inget är som väntans tider.......

Nu har jag packat väskan, lagt in räkningarna för betalning, kopierat passet, vägt väskan, insett att bil är bättre än tåg till arlanda, lagt fram reskläder, kollat boendet ca 100 gången, stoppat mig full med information om säker flygning mm mm. Ja jag vet inte riktigt vad jag mer ska kunna hitta på för att förbereda mig.

3,5 vecka hemifrån är lång tid. Jag kommer att sakna dom som är kvar hemma så otroligt mycket och jag kommer att vara supernyfiken på vad som händer här hemma. Men tänk, jag har då så svårt att leva i nuet. Nu längtar jag så att jag kan dö tills vi ska åka, men funderar redan nu på hur mycket jag kommer att längta hem emellanåt....... Det är väl märkligt. När jag kommer hem igen skall jag genast fundera på en kurs i att lära mig leva här och nu!!!! Jag sa fundera......

För att summera lite så har vi då haft en alldeles fantastisk vinter och den tycks bara fortsätta :) Faktiskt tycks den fortsätta så pass mycket att vissa delar av sverige står still och så även SJ. Men vi har inte stått still denna vinter. Har ju som jag berättat tidigare haft uppstart för min nya skidkarriär och det har varit fantastiskt, är ju ingen stjärnstatus på mig ännu men nog så roligt ändå:)

   

   

Även om jag tycker att vintern varit toppen så hoppas jag faktiskt att termometern har klättrat en bit under -5 och att takdroppet är i full gång när jag återvänder till Sverige.

Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: hjördis

välkommen hem kära du, när det nu blir.... hoppas verkligen att du har haft det bra och att den här resan blir ett minne för livet....kram från din gamla moster...

2010-03-06 @ 17:18:51
URL: http://fridhemsgangets.blogg.se/hjma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0