Falun 10-01-06

Mysförmiddag med Anna och barnen
Myskväll med Lisa
Sett världens sämsta film
Fikat på Waynes
Städat lite halvhjärtat
Tvättat
Beställt en ny dator

Ute är det -30 grader, själv ligger jag i min stora (ja inte superstor men 1,40 bred iaf) säng och funderar på vart han är, han som borde klia min rygg och värma mig ikväll. Man kanske skulle bli en avatar? Det verkar så mysigt där, och varmt och kärleksfullt (periodvis iaf). Nej föresten, jag skulle aldrig klara en flygtid på 5 år, jag bävar ju för den jag har framför mig på 18 timmar.......
Kanske är dags att sova nu innan det här blir allt för snurrigt :)
Godnatt

Kommentarer
Postat av: hjördis

Tjena, hoppas allt är bra, jag har i alla fall en som kliar mig på ryggen, kanske du hittar på någon nu när du ska ut och resa....i går fredag hade vi rekordkallt -41.. i dag är vi enligt SMHI kallast i landet med -35....då är det gott att sitta inne och elda i vedspisen...Kramkram från din gamla moster

2010-01-09 @ 12:06:38
URL: http://fridhemsgangets.blogg.se/hjma
Postat av: Linda

Moster,inte ska vi väl hoppas på att jag hittar någon som kliar min rygg i Sydafrika, det blir ju jättelångt och pendala varje gång det kliar ;)

Elda ordentligt nu

Puss puss

2010-01-10 @ 00:46:40
URL: http://www.delalivet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0