Tack!

Det var många som sa otroligt fina saker på min fest, dikter, limmrikar, tal och sång. Jag kan inte med ord beskriva hur det känns. Jag är så glad att jag har sån tur att jag har alla er. Jag måste delge en av de dikter som jag fick av mina vänner, för oss som älskar Lasse så förstår ni att detta gick rakt in i mitt hjärta.

Till hjärter dam från hennes vänner

Hjärter dam vänder blad för en ny eskapad, det var inte bättre förr men det ska bli bättre framöver och någonstans har man i alla fall kommit om man vet vad man behöver

Lite mat och ett hem, ett glas vin och en vän. Varenda tår, varenda skratt, varenda dröm ska vi ha fatt, ja allt ska sugas ut ur denna nyårsnatt

Du blev så trött på den heta sommaren, på alla bilderna i Hedemora stad. men om du ångrar dig så kom ihåg att det är aldrig lång väg hem!

Vi kan alltid hjälpa dig upp, lysa upp den väg som du springer, vi kan alltid vagga dig varm och lugn

När du står på toppen och tittar ner, när det är ljust vartän du ser, när du vunnit kom ihåg oss då!

När allt känns på rutin och redan gjort så ska vi samla våra krafter och göra något stort för dig och kanske blir det som vi vill och vi kan träffas i april.

Så i kväll ska vi dränka oss i minnen eller flera liter vin och om vi förlorar varandra i vimlet så kom ihåg att vi står alltid bakom dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0