Kass på att dela livet....

Ok, jag vet att jag är helt kass på att dela livet med er men det känns som att tiden bara försvinner. Ändå har det inte hänt så mycket......
Jag åker längdskidor, längtar till Sydafrika, försöker tillbringa kvällarna på Friskis, umgås med mina vänner, sliter på jobbet, klinkar på min gitarr och känner mig ganska nöjd.

Jag förundras över att det snart är dags för mig att ge mig iväg på mitt livs äventyr!! Vi har bokat boende för de första nätterna och transfer från flygplatsen vilket är helt i min smak. Jag skulle vilja se oss tre irra runt i Kapstaden och försöka hitta någonstans att bo, skulle ju lätt sluta med en natt på gatan och det tror jag inte är önskvärt just där. Men för övrigt så är resten av resan oplanerad vilket är helt olikt mig. Jag som delar in mina dagar i olika tidsblock för att veta att jag hinner med det jag ska göra :) Ja det där blir nog bra, jag litar på Lisa och Sofie, jag hänger helt enkelt på dom och gör mitt bästa för att njuta av stunden och nuet!!

Men nu är det dags för sängen. Morgondagen bjuder på skidåkning, middag med nära och kära, vin och husgung.

Puss och kram på er:)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0