Som dom sjöng.....:)

Jag har haft en toppenhelg, igen!! Ofta så funderar jag på hur livet ska vara, vart det kommer att ta vägen och vad som egentligen är meningen. Men sanningen är att jag ju har det hur bra som helst och jag är ju allt som oftast nöjd med hur både mina vardagar och helger förlöper. I helgen tex har jag haft mina arbetskamrater här på mat och singstar, verkligen superkul :) Å som dom sjöng, med en enorm energi och inlevelse. Jag önskar att jag hade haft en liten video att visa men jag nöjder mig med lite kort.



Vilka vackra tjejer :)



Sarah in action



Ja som sagt, som dom sjöng :)


Helgen fortsatte sedan med kalas hemma hos Ingela med tacotårta, vilket smakade bra och var trevligt. Söndagkväll och natt spenderades hemma hos Anna med hennes barn och hennes hund. Som de flesta vet så är ju inte hundar det bästa jag vet men den här hunden är liksom inte riktigt som andra hundar. Den är lugn, snäll, hoppar inte och över huvudtaget inte så intresserad av mig. Jag tror den gillar mig, eller nej......den gillar ALLA och jag gillar den :)
Nåväl, tack allihopa igen för en toppenhelg.


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka vackra ord! Om hunden alltså...;)

2009-11-02 @ 21:49:42
URL: http://finalseason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0