Välkommen till min blogg 2

Innan jag skrev mitt lilla inlägg om gitarrkarriären så borde jag kanske ha plitat ner några rader under: Välkommen till min nya blogg. Nu blev det inte så men jag har ändå funderat. Vad ska jag skriva om? skriver jag för min egen skull eller för andras? Hur mycket tankar vill jag dela?
Men jag tror helt enkelt att "jag antar att vi menar hela livet" är just precis vad jag ska skriva om så jag gör ett försök:)

Dagen i dag har jag först spenderat på mitt fantastiska jobb för att sedan efter detta åka till musikaffären och inhandla en ny sträng. Skulle tro att grannarna vid det här laget är väldigt glada över min nya blogg eftersom min paus för att skriva ett inlägg här är den enda gången under eftermiddagen som jag lagt ner min terapi och dom fått chansen att vila öronen.
Tyvärr är jag rädd att de får utstå detta falskspelande och felspelande under lång tid då jag känner att det här är den bästa terapi som jag hittills provat. Förutom att åka runt runt med Anna i bilen i Hedemora vill säga, det slår allt! Den spontana bilåkningen med kaffe och en god vän att analysera livet med är höjden av välbefinnande. Bilterapi är kanske något jag skulle vidareutveckla inför en framtida yrkeskarriär, evidensbaserad och allt!!

Nu ska jag göra mig färdig för en kväll i soffan med idol och godis. Min evigt trogna fredagsmyskompis fattas mig ikväll men då dyker en annan upp, vilket enorm tur jag har :)

Kommentarer
Postat av: Pär

Spännande med en blogg, hoppas du har det superduper! Kram Pär

2009-10-23 @ 21:16:56
Postat av: Susanne

Kul med en blogg!

Ska läsa den ofta, kramis....

2009-10-24 @ 10:24:50
Postat av: Anna & Kanaya

Man ska akta sig för vad man önskar sig. Speciellt med ditt yrke, tänk om alla börjar åka runt i bil och må bra?! Då har ni ju inget å göra på jobbet men det är klart, då kan nu ju bli äkta kommunalare och äta mariekex dagarna i ända!

Dessutom är det knappast speciellt klimatsmart... Så du får fila på idéen innan du presenterar den yrkesmässigt...;)

2009-10-24 @ 14:29:44
URL: http://finalseason.blogg.se/
Postat av: Lisa

Superskoj att du börjat blogga men jag hoppas att jag även fortsättningsvis får följa ditt liv och uppdateras på närmare håll också;) Din trogne fredagsmyskompis saknade dig i fredags! Det var ett undantagstillstånd och jag står självklart redo inför kommande fredag. Puss

2009-10-25 @ 17:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0