Fönstertittare, jag, nej, eller?????

Jag har blivit en fönstertittare. Jag vet, man får inte göra så men jag kan inte låta bli ibland! Jag går förbi fönster på fönster där familj på familj dukar upp till fredagsmiddag med många tallrikar (vilket betyer många människor). Jag vill också vara en del av en liten familj, i ett mysigt litet trähus efter ån, med mysiga små fredagsgäster och mysiga små kokande grytor på spisen och mysiga små efterrätter i kylen! 

Men sanningen är den att jag är faktiskt ganska nöjd nu med :) Veckan har precis avslutats med after work tillsammans med Cissi vilket innebar god mat och gott vin. Helgen forsätter sedan med fest i Uppsala med ett gäng underbara tjejer och i deras sällskap kommer jag att förvandlas till discotjejen :) Jag är lyckligt lottad och evigt tacksam trots att jag inte har mysiga små kokande grytor på spisen och mysiga små efterrätter i kylen, det kommer nog........

Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0